רק בעשור האחרון כל מה שנוגע להדפסה, צביעה ורמת גימור שוכללו פלאים ועל כן כיום כאשר מבקשים להדפיס מדבקות יש לוודא שהתוצאה אינה פחות ממושלמת. מהי שלמות כאשר מדובר במדבקה? ובכן מדובר על כמה היבטים. ראשית כל מדובר על איכות הקובץ, כך שהתמונה שבוחרים צריכה להיות חדה וללא פיקסול. לאחר מכן יש לוודא שהמכונה שמדפיסה את המדבקה גם היא הינה איכותית ומשוכללת, כך שחדות התמונה לא נאבדת בזמן ההדפס. לאחר מכן אם מדובר על חיתוך קווי המתאר של המדבקה הרי שיש לוודא שזה נעשה באופן מושלם וחד, (אחרת ניתן לפגום בתוצאה הכללית), ולבסוף יש להקפיד שההדבקה נעשית על גבי נייר מדבקה מתאים, כך שניתן יהיה להדביק אותה על גבי כל משטח רצוי ואף להסירה בקלילות.

מצע

על המדבקה עצמה להצליח לעמוד במגוון גורמים מאתגרים, במיוחד כאשר מדובר על מדבקה שמיועדת לעמוד בחוץ בתנאים לא מבוקרים. על מדבקה שכזו להיות עמידה בפני גשמים וטמפרטורות קיצוניות. בשלב זה אין מקום למשחקים- רק הדפסת מדבקות שבוצעה על נייר איכותי וההדפסה השתמשה בחומרי גלם איכותיים תצליח להחזיק מעמד לאורך זמן. רוב המדבקות שמיועדות עבור שהות בחוץ אמורות להיות מיוצרות במכונה חכמה שאינה כוללת התערבות אנושית, אלא כל ההליך ממוחשב מתחילתו ועד סופו. כמו כן יש להכיר את אחד מסוגי המדבקות היותר מומלצים, את הסוג העונה לשם "דום"- מדובר על חומר מאוד עמיד ואף בעל נפח עדים שמוסיף רושם רב.

חשיבות האיכות

 הליך הדפסת מדבקות צריך להיעשות אך ורק אצל חברות שמתמחות בכך וזאת כי איכות התוצאה מאוד חשובה. מדבקה שאינה יוצאת מושלמת ועדיין נעשה בה שימוש יכולה להוות יותר נזק מאשר תועלת- במיוחד כאשר מדובר על מדבקה שנועדה לשווק עסק. על כן אין לחסוך באיכות ויש לוודא שהמקום ממנו מזמינים שירותי הדפסת מדבקות מחזיק בניסיון, אכפת לו מאיכות התוצאה וכמובן שמחזיק בציוד מתקדם ואף יודע לספר על התקופה בה המדבקה אמורה להחזיק מעמד.