אתם מבלים הרבה מזמנכם במקום מסוים, בין אם זה המשרד שלכם, או ביתכם, חדר השינה שלכם, או אפילו הסלון, והמראה של המקום הזה לא מעוצב כפי שאתם רוצים או אוהבים. אתם מרגישים בצורך להוסיף לו קצת צבע, אווירה, ושמחה, שיתנו לכם תחושה נפלאה כאשר אתם שוהים בו.

טפטים לקירות הוא פתרון מצוין! כך תוכלו למצוא מגוון טפטים צבעוניים, חדשניים ומקוריים לקירות שלכם ולשנות, לרענן את העיצוב ולהתחדש בלי לשבור קופות חסכון ובלי שיפוצים מתישים מדי.

טפט הוא מוצר המוסיף פסטורליות לחדר, היתרון הגדול בו הוא שהוא מגיע במגוון צבעים ועיצובים, ואפשר להתקין אותו בקלות רבה. 

הרי בנוסף לרהיטים, צריך עוד משהו שיתן לכם תחושה עוטפת ונעימה כשאתם נמצאים בחדר.

לא עוד סתם חדר, אלא חדר המעוצב במיוחד לבחירתכם

הילדים שלכם מבלים המון מזמנם בחדריהם, לומדים אחרי בית הספר בחדר שלהם, קוראים ספרים, מציירים, וישנים שם כמובן.

הם ישמחו לעיצוב צבעוני על הקיר שלהם, שיעניק להם צבע משמח לנפש, ושיגיע בעיצוב שהם בחרו וצבעים שהם אוהבים.

העידן החדשני של היום והיכולת לבצע רכישה אונליין מכל מקום אפשרי, מאפשרת גם לכם למצוא מגוון עיצובים מקוריים או גם להעלות עיצוב משלכם לצורך יצירה בהזמנה אישית במיטב חומרי הגלם הנבחרו בקפידה. 

את המוצר תקבלו עד 5 ימי עסקים ואם תבחרו גם את ההתקנה תוכלו להזמין באופן מקצועי. 

דירה חדשה, עיצוב חדש 

מזל טוב! אם עברתם לדירה חדשה ומתחשק לכם לשנות עיצוב אבל בלי להסתבך עכשיו עם קבלני בניין ואתר בניה בתוך הבית, ניתן לעצב את הדירה לפי צבע מסוים ולשלב גוונים שיתאימו לצבע שבחרתם. יש לנו טפטים במגוון צבעים לפי נושאים, למשל צבע כחול בהיר, בצורות מודרניות עם מגוון סגנונות, ובאפשרותכם לבחור צבעים מגוונים על סמך טעם אישי.

ניתן להתאים את הצבע של הטפט לצבעים של הרהיטים, או לבחור עיצוב שישבור את האווירה ויראה ניגודיות מודרנית לצבעי הרהיטים. למשל אם הרהיטים שלכם בצבע כהה, אתם יכולים לבחור טפט בהיר שיתאים לצבעי הרהיטים, וכך החדר לא יהיה צבעוני מידי, אך כן יהיה מגוון לפי בחירתכם.