מזל טוב! הגעתם להחלטה שאתם מעצבים את חדר התינוקות ויש אינספור רעיונות ומגוון של אופציות. אך במה אתם צריכים להתמקד? האם בצבעים מסוימים, האם בסגנונות ספציפיים, האם בריהוט פונקציונלי?

לא מעט הורים בוחרים בעיצוב טפטים לחדרי תינוקות ולא בכדי, מדובר במוצר איכותי, בטיחותי שיכול להביא לאווירה קסומה ומעניינת. ויש לטפטים יתרונות רבים, אך אנחנו שמחים לפרט לכם את המהותיים והעיקריים ביניהם.

טפטים לחדרי תינוקות – עולם של יתרונות

  • עיצוב

רענון הבית בכלל וחדרי התינוקות בפרט מתאפשרים בקלות באמצעות טפטים בסגנונות מיוחדים. צבעי פסטל מרגיעים, צורות גיאומטריות או אפילו דמויות מסדרות או סרטי ילדים. לכל אלו משמעות רבה לעיצוב, וכל שעליכם הוא לבחור לפי הטעם שלכם, או בהתייעצות עם אנשי המקצוע המתאימים. 

 

  • פונקציונליות

לשימושיות יש משמעות רבה. חדרי תינוקות חייבים להיות החדרים הכי פרקטיים בבית. הילדים מנהלים שם את כל היום שלהם החל מהבוקר, והולכים לישון בחדרים הללו. כך שאם תרכשו טפטים לחדרי תינוקות שיש בהם פונקציונליות, למעשה אתם בונים לעצמכם את החדר המושלם עבור הילדים שלכם, ועבורכם. ותוכלו להעביר בחדר זמן איכות מרגיע ונעים. 

 

  • התאמה אישית

להתאמה אישית יש השפעה רלוונטית בכל רכישת מוצר או שירות. וכאשר מדובר על טפטים לחדרי תינוקות בפרט ההשפעה משמעותית יותר. התאימו את הטפטים אל העיצוב הקיים, או צרו באמצעותם עיצוב חדש. העולם הזה מגוון ואפשר ליצור בו גם התאמות אישיות בהזמנות מיוחדות מראש. 

 

  • תחזוקה 

כיום קל לתחזק טפטים ברמת הניקיון היות ורובם עמידים לחומרי ניקוי, מים ואדים. אם בעבר נאלצתם לקלף את הקירות ולשייף אותם לאחר הסרת טפטים, הרי שכאן לא כך המצב. כיום, הטפטים עשויים מחומרים איכותיים ונוחים שלא רק שלא צוברים לכלוך אלא קל לנקות אותם אפילו באמצעות מטלית לחה ללא חומרי ניקוי. זהו יתרון משמעותי שגורם ללא מעט הורים לבחור בטפטים לצורך עיצוב, בטח לבטח בחדרי ילדים.

לא מתפשרים על איכות

בבחירת טפטים לחדרי תינוקות כמובן שהדבר הראשון שחייב להיות מול עיניכם זו הבטיחות. 

ולכן, בחרו בטפטים העשויים מחומרים שאינם מסכנים אתכם ואת הילדים, שקל לתחזק ולנקות אותם. ופשוט ליהנות מהם, ולהרגיש איתם הכי בבית.