טפטים תלת מימד – אשליה עיצובית מדהימה 

 

עיצוב הוא אחד מהאלמנטים היותר חשובים לכולם. בין אם אנחנו מדברים על עיצוב הבית, עיצוב חדר השינה, הסלון, המטבח או עיצוב המשרד או החנות שלנו. 

 

עיצוב נכון מושך אלינו את האנשים הנכונים, ומעניק את האנרגיות הטובות שאנחנו מעוניינים שיסבבו סביבנו. 

 

חלק מהאלמנטים העיצוביים הם טפטים תלת מימד שמעניקים תחושה מיוחדת. הם מתאימים לכל מקום בין אם לבית ובין אם למשרד, ואפשר 'לשחק' עמם במגוון של עיצובים ודוגמאות. 

 

כאן גרים בכיף עם טפטים מעוצבים

 

זה ידוע שאנחנו מבלים את רוב זמננו בבית. בטח התקופה האחרונה הוכיחה לנו זאת לא מעט. אלו בדיוק הרגעים שהבנו עד כמה כיף לנו לעצב את חדרי הבית. את חלל הסלון, את חלל חדר השינה, המטבח ובטח לבטח חדרי הילדים. 

 

באמצעות טפטים תלת מימדיים תוכלו לעצב כל חדר בבית שתחפצו, בעיצוב מודרני שלא משדר בנאליות וחוסר השקעה אלא גם מוסיף אלמנט מיוחד לחדרים עם אשליה ריאליסטית לחלל החדר. 

 

חוויה לימודית עם אלמנט עיצובי 

 

בנוסף לכל היתרונות המצוינים בהתחלה, יש למוצר זה גם יתרון לימודי, הטפט בנוי בדרך כלל מצורות גיאומטריות כמו משולש, או מרובעים, וזוהי דרך מצוינת ללמד את הילדים שלכם צורות.

 

ניתן להיעזר בכך גם להסברים מתמטיים, למשל, אם ילדכם נתקע בשיעורי הבית בגיאומטריה, תוכלו להשתמש בצורות שעל הטפט כדוגמה, זוהי דרך יותר קלה, חווייתית ויעילה להסביר את החומר בצורה שבה יהיה לילד יותר קל להבין אותו, ועם זאת הטפט מוסיף גם צבע לחוויית הלמידה.

 

סביבה מעוצבת עם מוצר איכותי

 

איכות משנה הרבה מקניית המוצר, כמובן שלפני שרוכשים מוצר צריך לבדוק אם הוא עשוי מחומרים מתאימים, ואם העיצוב שלו מתאים בשבילכם כדי שהקניה תשתלם.

 

אנחנו רוצים לוודא שאתם רוכשים בדיוק את המוצר שאתם מכוונים אליו, ולכן, כל המוצרים שלנו מיוצרים מחומר הנקרא "ויניל", ויניל זהו פלסטיק איכותי ונפוץ מאוד, ומשתמשים בו בהרבה מוצרים מוכרים.

 

יש באפשרותכם לשלוח לנו דוגמה של העיצוב למוצר שאתם מעוניינים לרכוש ואנו נפיק ממנו את הטפט המעוצב למענכם ועל פי מידות מיוחדות על מנת למנוע בעיות במדידה. כל זאת, על מנת להעניק לכם מוצר אידיאלי ומותאם אישית. 

 

ניתן להרכיב את הטפט גם מטעמנו, כך שאתם למעשה מקבלים שירות מלא, מוצר באיכות הכי טובה שיש, ובנוסף לכל, תחושה נפלאה בעקבות הידיעה שרכשתם בדיוק את מה שרציתם.