עיצוב, רענון, שדרוג וחידוש הבית מאז ומתמיד היה רגע מרגש. וכיום, אפשר לעשות זאת בקלות בלי להפוך את הבית לאתר בניה זמני. אחד מהמוצרים הבולטים ביותר בתחום עיצוב הבית, הוא טפטים מעוצבים במגוון של סגנונות. 

 

טפט לקיר הוא מוצר שמוסיף הרבה אווירה ועיצוב לבית, אך צריך לדעת לבחור אותו בצורה נכונה. כשאתם רוכשים טפטים לקיר יש לוודא שהטפט שבחרתם הוא טפט איכותי ויעיל שיחזיק לכם לכמה זמן שאתם צריכים ולא יהרס במהירות, ידהה או יתקלף. בעיקר כשיש ילדים קטנים ואנרגטיים שמתרוצצים בביתכם.

 

כיום קל למצוא מגוון של טפטים מעוצבים צבעוניים או בצורות שונות המתאימים לכל חלל בבית. טפטים בדוגמאות שיש יוקרתיים שיתאימו למטבח שלכם או לחדר האמבטיה, טפטים פסטורליים לחדר השינה ואף דקורטיביים לסלון. והכל בהתאמה אישית, לעיצוב הבית הכללי ולשביעות רצונכם. 

 

טפטים מעוצבים – מה מתאים לכם?

 

בין אם אתם מגדילים ראש ומתייעצים עם אדריכלים או מעצבי פנים ובין אם אתם מעצבים בעצמכם, רצוי שפחות או יותר תרגישו מה מתאים לכם. ויש מגוון של הצעות, אך העיקריות ביניהן:

 

  • טפטים בעיצוב צורות גיאומטריות

טפטים המעוצבים בצורות גיאומטריות ישפרו את מראה החלל מבחינה עיצובית ויעניקו לחדר מראה מרענן וסימטרי שתוכלו להתאים לריהוט. למשל, דוגמאות של פסים דקים, בצבעים כמו זהב ולבן, או צורות מורכבות יותר כמו משולשים בצבעים עדינים, ורוד בייבי, או שמנת. בנוסף לכך, תוכלו אתם לבחור את הצבעים שבהם אתם רוצים את הטפט על מנת להתאימו לבחירתכם

 

  • טפטים של טבע באווירה טרופית

טפטים בעיצובים מקוריים של טבע יעניקו אווירה טרופית לבית, ואפקט מרענן שיכניס לאווירת חופש, ניתן לדוגמה לבחור טפט בצורות עלים ירוקים, זהו הטפט הטרופי הקלאסי ביותר, והוא יתאים כמעט לכל מה שתבחרו לשים בחלל המעוצב. בנוסף, תוכלו לבחור טפט עם רקעים של טבע וחיות מתוקות שיעניקו אווירה נעימה, מלטפת ופסטורלית.

 

עיצוב הבית הוא נפלא עבור מי שגר בתוך הבית, אך גם כאשר אנחנו מארחים. כיף לקבל מחמאות על בית מעוצב, וכיף לארח באווירה חמימה, ייחודית ומחבקת. 

 

הכנסו כבר עכשיו לרכישה אונליין, וחוויית שופינג נוחה, נגישה ומהירה.