מאז ומעולם עיצוב הבית היווה אתגר לא קטן לכל מי שמחפש לשנות, לרענן ולשדרג את הבית. ולכן, כל שינוי הוא מבורך. אך חשוב לעשות אותו נכון, ובמידת הצורך גם להתייעץ עם אנשי המקצוע הרלוונטיים ורצוי המומחים בתחומם. 

לא אחת עולה הצורך להשתמש גם בעיצוב באמצעות טפטים ואם זה נשמע לכם מיושן מדי, אל תהססו. לא מדובר בטרנד חולף, אלא באמת באותם הטפטים שבעבר הודבקו על הקיר אך מאז עברו שינויים ושדרוגים והטכנולוגיה והחדשנות הגיעה גם אל עולם העיצוב. 

כיום, אפשר באמצעות טפטים מעוצבים ואיכותיים לעצב כל חלל בבית החל מהסלון, ועד לאמבטיה, השירותים ואפילו המטבח. איך? מיד תגלו את הכל. 

טפטים איכותיים לעיצוב הבית – כך תעשו זאת

היתרון הגדול בעיצוב עם טפטים הוא שתוכלו תמיד לשנות במידת הצורך אם יהיה צורך בשינוי זה או אחר. השינוי יוכל להתבצע בקלות, ולא תצטרכו להפוך את הבית לאתר בניה. עד כדי כך עיצוב באמצעות טפט לסלון או טפט לחדר השינה או לכל חלל אחר בבית, הוא פשוט. 

כיום תוכלו למצוא טפטים עמידים במים ולחות, כך שיתאימו גם לחדרי האמבטיה ולחדרי השירותים והמטבח. ישנם גם טפטים המתאימים למתחמים חיצוניים כך שיהיו עמידים בפני פגעי מזג האוויר. כל זאת, בעיצובים מרהיבים כמו טפט תלת מימד בצורות גיאומטריות, ואפילו טפטים בעלי אפקט מתכתי מלווים באורות במגוון צבעים כמו אדום, ורוד, כחול, ועוד. 

את הדבקת הטפט תוכלו לבצע בעצמכם, היות ולא מדובר בתהליך מורכב מדי. יחד עם זאת, אם אתם מרגישים שאתם עלולים להסתבך תמיד טוב לקרוא לאנשי המקצוע על מנת לבצע את ההדבקה וגם את ההסרה במידת הצורך אם תראו לנכון. 

עבור חדרי ילדים תוכלו להתאים צבעים ספציפיים כמו צבעי פסטל מרגיעים, או דוגמאות גיאומטריות לצורך יצירת העניין. כל זאת תלוי הגילאים כמובן של הילדים. 

עבור הסלון, אפשר תמיד לבחור בטפטים פסטורליים במיוחד בצבעים מרגיעים, או צבעים חדים לשבירת עיצוב קיים. ועבור חדרי האמבטיה, השירותים והמטבח לכל חלל את הסגנון הספציפי שלו, והכל באווירה מרגיעה ונעימה. 

הבית, המקום הבטוח שלכם

נוכחנו לדעת שהבית הפך להיות המקום הבטוח שלנו הרבה יותר מבעבר מהרגע שהקורונה נכנסה לחיינו. ולעיתים, נאלצנו לשהות בבית גם בלי שרצינו, או בלי שתכננו, מעבר לזמן הרגיל. 

שיפוץ הבית, שינוי, והפיכתו למקום הרגוע ביותר מעבר להיותו הבטוח ביותר עבורנו כיום אפשרי בקלות רבה, וללא תהליכי שיפוץ מאסיביים מדי. כל שעליכם לעשות הוא לבחור.