אם אתם חושבים על שדרוג, שינוי או שיפוץ הבית אבל אין לכם כוח כרגע להפוך את הבית לאתר בניה, אין ספק שטפטים הם הדבר הנכון בשבילכם. 

טפטים משתלבים נהדר בכל חדר בבית. טפט בריקים בסלון יכול להעניק מראה כפרי דקורטיבי. טפטים בעיצוב אישי במטבח, או באמבטיה יעניקו עיצוב חדשני ובכלל, טפטים בחדרי הילדים יהוו לא רק עיצוב איכותי, אלא גם אלמנט התפתחותי. 

טפטים – כאן מעצבים בקלות ובכיף

זה לא סוד שכשאנחנו חושבים על שיפוץ, משהו בנו הופך לכאב ראש אחד גדול ואנחנו הופכים עצבניים רק מהמחשבה. נכון, התוצאה הסופית מהממת. יחד עם זאת, אם אנחנו חושבים על שיפוץ מאסיבי הצורך של הבית להפוך לאתר בניה עלול לגרום לנו להרתע. 

ולכן, טפט בריקים או כל טפט אחר לעיצוב הבית יכולים לתת לנו אווירה חמה, אופי אורבני או במידת הצורך גם פסטורליות ואינטימיות. כל חדר בבית יכול ליהנות מטפט בסגנון אחר, ולהביא את הייחודיות שלו. 

לטפטים יתרונות רבים. כיום הם מיוצרים מחומרי גלם איכותיים ביותר שאינם רעילים ובכך גם מתאימים לחדרי ילדים. יש גם טפטים עמידים למים ולחות המתאימים לחדרי האמבטיה, ובכלל, חומרים הרלוונטיים ברמה גבוהה לעמידות של שנים רבות. 

היתרון האדיר של עיצוב באמצעות טפטים הוא היכולת לא רק להשתלב בכל עיצוב בשל מגוון עיצובים. אלא גם החלפת העיצובים בהתאם לצורך, אם נמאס, אם מתבלה, אם סתם מתחשק לשנות ועוד. 

טפט בריקים – לאן הוא מתאים?

טפטים במגוון של דוגמאות יכולים להתאים למגוון חדרים בבית. טפט לסלון למשל יכול להיות על חיפוי מיוחד מאחורי הטלויזיה, או הספה וליצור עיצוב חדשני ודינמי. אפשר גם תמיד לצבוע את הקירות בצבעים שונים המתאימים לעיצוב הכללי של הבית, ולהתאים את הטפטים. 

טפט למטבח למשל יכול להקפיץ את העיצוב הכללי של הבית. יש לבחור בחומרי גלם מתאימים ועמידים במגע עם מים ולחות. ולמעשה, גם למצוא טפטים שקל לנקות אותם, ושעמידים בפני חומרי ניקוי אלו ואחרים. לא מומלץ להדביק את הטפט קרוב לכיריים וגם לא קרוב מדי לברז המים, או לקומקום החשמלי. 

טפט לחדר השינה יכול להתאים לקיר אחד, או שניים. מומלץ שלא להדביק את הטפטים על כל הקירות, אלא לשלב אותם בעיצוב קיים או חדש. שילוב של ריהוט מתאים, או התאמת הטפט לריהוט מתאים יכול להפוך את חדר השינה למושלם.