טפט לקיר טלוויזיה – היום אפשר לעצב את הבית בקלות

הסלון הוא לב הבית, ובו בדרך כלל נמצאת גם הטלוויזיה. ישנם בתים שבהם הטלוויזיה נמצאת בחדר טלוויזיה שנבנה במיוחד בשבילה. אך לרוב, הטלוויזיה נמצאת בסלון. 

היות והטלוויזיה היא מוקד תשומת הלב וכל מערכות הישיבה מכוונות אליה גם הקיר מאחוריה הוא בעצם מוקד עיצובי המהווה התעניינות גבוהה. ולכן עיצוב קיר הטלוויזיה הוא רעיון איכותי שיוכל להפוך את עיצוב כל הבית לאיכותי, מודרני ונעים יותר. 

איך בוחרים טפט לקיר טלוויזיה

עבור עיצוב קיר הטלוויזיה יש מספר פרמטרים חשובים שיש לשים לב אליהם, בשילוב עיצובים נוספים. אם החלטתם לעצב לבדכם ובין אם החלטתם להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום ומעצבי פנים, חשוב לשים לעיקר הפרמטרים:

  • קיר הטלויזיה לא צריך להיות דומיננטי מדי

נכון שקיר הטלוויזיה הוא קיר משמעותי אך לא נרצה שהוא יקח את כל תשומת הלב ויהיה הדומיננטי ביותר בעיצוב חלל הבית, הסלון, או חדר הטלוויזיה. הסיבה לכך היא כי כאשר אנחנו צופים במסך, נרצה להתרכז בתכניות ולא שעיצוב דומיננטי יסיח מדי את דעתנו. 

 

  • שלבו את סגנון העיצוב

עיצוב באמצעות טפטים לקיר טלוויזיה צריך להתאם לשאר סגנונות העיצוב בחלל הבית, הסלון, או חדר הטלויזיה. תוכלו לעצב על סמך סגנונות שבחרתם באופן כללי. אם בחרתם בעיצוב כפרי לחלל הבית, שלבו את טפט קיר הטלוויזיה בצבעים חמים ומחבקים המשתלבים נהדר עם עיצוב כפרי. אם בחרתם בעיצוב מודרני בעל צבעים בהירים התאימו את עיצוב הטפט לסגנון זה. תוכלו לבחור בצבעי פסטל בהירים ונעימים שיאירו וישלימו את העיצוב בצורה מושלמת. 

 

  • שלבו אקססוריז

מדפים, עציצי נוי גם אם אמיתיים וגם אם לא, ספרים, נורות נעימות, ועיצוב באמצעות אקססוריז. כל אלו יוסיפו לעיצוב ויכניסו עוד אור וחיים לחלל העיצובי. כל מעצב פנים ימליץ לכם להמשיך ולעצב את קיר הטלויזיה באמצעות אלמנטים נוספים, ולא להסתמך רק על עיצבו קיר הטלוויזיה באמצעות טפט. 

האם מתקינים את הטפטים לבד?

התקנת טפט לקיר טלוויזיה יכולה להתבצע לבד, אך מומלץ בכל זאת להסתייע באנשי המקצוע מהם בחרתם לרכוש את הטפטים. התקנה מקצועית ואיכותית תמנע בעיות עתידיות ובאמת תעניק את העיצוב לו אתם מייחלים.