העונה הקרה מתקרבת אלינו בצעדי ענק וכולנו מחפשים להפוך את הבית לחמים ונעים יותר. יחד עם זאת, כדאי לזכור שיש מגוון של דרכים לעשות זאת וממש לא חייבים לשבור את המסגרת התקציבית שלכם בכדי להגיע לתוצאה הרצויה. אז אילו טיפים כדאי לאמץ בעבור החורף של שנת 2019? הנה כמה אפשרויות שכדאי לשקול.

הוספה של טפט בעל דרגת בידוד גבוהה

לא רבים יודעים זאת, אך טפט איכותי נחשב לאחד האקססוריז הכי אקולוגיים והכי ידידותיים עבור עונת החורף. הוא מאפשר לצמצם באופן משמעותי את הצריכה האנרגטית בכל בית משום שהוא מספק שכבת בידוד נוספת וניתן להדביק אותו על כל אריח קיים. כך, שמעבר למראה החמים והנוסטלגי שהוא טומן בחובו, מדובר בדרך של ממש לשמור על הטמפרטורות של כל חלל בבית שלכם.

בחירה במדבקות קיר איכותיות

בדומה לטפט, גם מדבקות הקיר מספקות שכבת הגנה נוספת מפני הטמפרטורות שבחוץ. אך כאן מדובר באביזר דקורטיבי הרבה יותר שמתאים לשהייה הממושכת של כולנו בבית בעונת החורף. המדבקות מאפשרות להוסיף טוויסט דקורטיבי בכל פינה בבית וליצור אווירה נעימה יותר בכל חדר שינה. ניתן גם להציב את המדבקות בפטיו או בסלון הביתי, ולבחור בעיצובים שמתאימים לעונה הקרה.בנייה של תאורה חמהתאורה חמה היא עוד דרך לשוות לבית שלכם מראה מזמין ולאבזר אותו באופן חכם לקראת החורף הקרוב. למעשה, על ידי בחירה בנברשות בעלות עיצוב מינימליסטי, ניתן לנצל את החום שמופק מכל נורה בכדי לחמם כל חדר בקלות. בנוסף, אסור לשכוח את האווירה החמה שניתן להשיג בעזרת תאורה נכונה. מסיבה זו, מעצבי פנים רבים דוגלים בתאורה צהובה ולא חלבית, בכדי לייצר מרחב פנימי עשיר ונעים יותר.הקפדה על וילונות ייחודייםהקפדה על וילונות בגזרה רחבה מהווה עוד דרך לשמור על הטמפרטורה בעונה החורף. הוילונות מאפשרים לכם לצמצם את בריחת החום ותורמים בהפחתה של כניסת של אוויר קר על פנים הבית – כך שהם סופר שימושיים. אם נוסיף לכך את העובדה שהם מעניקים תחושה חורפית ואף מעשירים את הבית ברמה הדקורטיבית, נבין מדוע הווילונות כל כך פופולריים בעונת החורף.שימוש בקמין איכותיואיך אפשר לסיים כתבה על חורף ישראלי בלי לגעת באחד הטרנדים החמים (תרתי משמע) של העונה: קמין חשמלי מודרני. קמין כזה מאפשר לייצר טמפרטורה נעימה בכל חלל בתוך זמן קצר ולצמצם באופן משמעותי את חשבון החשמל שתקבלו בסוף החודש. העובדה שהוא משתלב בכל קונספט דקורטיבי קיים ונחשב לבטוח במיוחד, הופכת אותו לעוד אפשרות עבור החורף הבא עלינו לטובה.לסיכום, בעזרת שימוש בטפטים, מדבקות ו-וילונות חמימים – ניתן לשמור על הטמפרטורה ולעצב את הבית בקלות. מומלץ גם לבחור בפתרון הסקה בטוח וידידותי לסביבה, בכדי להתכונן לעונה הקרה.